עודכן ב: מרץ 6

היא מה שמפריד בינך לבין הספורטאי/ת שבך, בינך לבין המראה החטוב והמהודק, בינך לבין הגרסה היותר חיובית ואנרגטית שלך.

התירוץ:

  • "אין לי זמן"

  • "אני עסוק מדי"

התשובה:

אלו טענות שמעולם לא היו, אינן ולא תהיינה מוצדקות - זה עניין של סדר עדיפויות. 24 שעות ביממה זה מכנה משותף לכולנו, בדיוק כמו עבודה, עיסוקים, מחוייבויות, בוס/לקוחות - ועדיין, כל אחד מאיתנו מכיר כמה וכמה אנשים שיותר עסוקים מאיתנו שדואגים לשמור על הכושר והבריאות שלהם. אז בין כל עיסוקיך, דאג שאחד מהם יהיה אימון, ולפחות פעמיים בשבוע. הטענה הופרכה, הלאה.

התירוץ:

  • "אין לי ציוד"

  • "יקר לי לעשות מנוי"

  • "אין לי איך"

התשובה:

אלו טענות בלתי קבילות - אתה לא צריך מקום או תנאים מיוחדים בכדי לשפר את מרכיבי הכושר שלך ולשטוף את עצמך בזיעה מספקת. נכון, כדאי ועדיף ציוד ייעודי לרשותנו, אבל בהיעדרם זו לא סיבה לא להתאמן! יש לך את הגוף שלך לרשותך, שטח נקי של 2 על 2 ואתה מסודר. מרחבים ללכת ולרוץ בחוץ לא חסרים, מדרגות יש בשפע, שלא לדבר על מתקנים מעולים ליד הבית ואפילו כמה משטחים כאלה לבחירה, מהווים חדר כושר לכל דבר אם תשקיע מעט להבין מה אתה יכול להפיק מהם. לא בטוח איך? אוצר שלא נגמר ברחבי האינטרנט יכוון אותך בדיוק (וגם אנחנו, אתה מוזמן להתייעץ בכיף). אז הנה, יש לך איך. סגרנו את הפינה הזאת?

התירוץ:

  • "אין לי כח"

  • "אני מרגיש מותש"

התשובה:

עם האוכל בא התיאבון, מכיר? אז עם האימון בא הכח! הפעילות הגופנית היא כמו דינמו - התנועה מייצרת אנרגיה. זה דבר מדהים בפני עצמו, ועם המקלחת והארוחה שאחרי האימון אתה חד כתער ואנרגטי בהגזמה. אז לא רק ש"אין לי כח" זה לא תירוץ לא להתאמן, זו סיבה למה כן. איי רסט מיי קייס.

התירוץ:

  • "לא בא לי עכשיו"

  • "אין לי חשק"

התשובה:

כל עוד לא נפצעת באימון, אין אימון שתתחרט שעשית אותו! נכון, לא תמיד יש חשק, אבל אם יש משהו שיסכימו עליו כל ספורטאי וכל מתאמן הוא שתמיד תרגיש מצוין אחרי כל אימון, גם אם נאלצת לגרור את עצמך לעשות אותו. משמע - תתחיל כשאין חשק לאימון ותסיים עם חשק לחיים.

התירוץ:

  • "קשה לי"

  • "אני סובל"

התשובה:

והרי הבשורה: ליהנות מאימונים זו פריבילגיה של מתמידים. למי שלא התאמן תקופה ארוכה, האימונים הראשונים צפויים להיות מאתגרים מהרגיל. עצם הגרירה העצמית לאימון זה מאתגר. אבל - כבר אחרי מספר בודד של אימונים בהתמדה של פעמיים בשבוע לפחות, תרגיש בהבדל עצום, ביכולת ובנוחות של הגוף לעמוד בפעילות. ועם הזמן והאימונים, לא רק שתיכנס לכושר, תשפר את הסיבולת האירובית והשרירית, את הכח ומרכיבי כושר נוספים, אתה גם תתחיל לפתח חיבה לאימונים, לתחושה ולתוצאות, ואתה תמצא את עצמך נמנה עם אלה שאשכרה נהנים מאימונים. רק אל תגיד "קשה לי" ;)

בקיצור, לא חסרים תירוצים ללמה לא, או למה לא עכשיו, אבל אף לא אחד מהם מהווה סיבה אמיתית לא לשמור על שגרת חיים פעילה. מי שבאמת רוצה - מוצא את הזמן, את האיך, את הכח, את החשק ואת ההנאה, ופשוט עושה ונהנה מהדרך והתוצאות. וגם אתה יכול, אם רק תבחר בכך ותיתן לעצמך הזדמנות!


כבר הצטרפתם לקהילה שלנו?

הירשמו בחינם לאתר בתחתית המסך ותיהנו מתכנים אקסקלוסיביים, אתגרים ואימונים מגוונים שישמרו אתכם פעילים במיוחד

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צוות

יצירת קשר

מפת האתר

  • כניסת מנויים:

© כל הזכויות שמורות לקומיוניפיט 2012

  • אייקון אינסטגרם
  • אייקון פייסבוק
  • אייקון וואטסאפ