top of page

כבר התאמנת הבוקר?

עודכן: 6 בינו׳ 2021

כמה סיבות למה כדאי גם לך לאמץ את ההרגל הזה

בוקר טוב!


אם טרם יצא לך לחוות בוקר שאחרי אימון, אתה כנראה לא יודע מהו בוקר טוב אמיתי:  הנוחות הזו שאתה מרגיש, החדות המחשבתית, הערנות, הרעננות, מצב הרוח המרומם והתחושה שדווקא עכשיו מתאים לך להתמודד עם כל המשימות שאתה כמעט תמיד מעדיף לדחות - אני מבטיח לך שזה שווה את ההשקעה שביקיצה המוקדמת וההשקעה באימון. נסה אותי! הבקרים שלך יראו אחרת.

יש משפט שאני אוהב ואני מוצא אותו יעיל כדי להניע אחרים מרחוק:  Someone who is busier than you is running right now אותי זה זורק לאותם מנכ"לים ובכירים אחרים משכימי הקום (וגם אימהות פעלתניות אני מכניס לקטגוריה הזו) שנראה שאף פעם אין להם זמן או סבלנות לבצע אימון בין כל משימותיהם הגדולות ועשייתם המרובה, דווקא הם מוכיחים לכולם שאם רוצים זה אפשרי בהחלט, רק צריך לרצות או להחליט שעושים, להכניס לסדר העדיפויות והופ, מוצאים לכך זמן. וזה מעניין, כי ככל שאתה יותר בעשייה ולכאורה אין לך זמן, אתה מצליח לשלב יותר דברים כמו אימון. זה לא באמת נוגד את ההיגיון, ההיפך – זה מאוד הולך ביחד ומזין זה את זה, אתה פשוט פרודוקטיבי יותר והמוח, הגוף, היכולות והרמה האנרגטית – הכל ב mode של עשייה. ואימונים, בעיקר אימוני סבולת, רק תורמים למצב הזה, לערנות, לחיוניות, לפרודוקטיביות, בין היתר תודות לחומרים המופלאים המשתחררים בגופנו ובמוחנו במהלך האימון, ביניהם האנדורפין, הסרוטונין והדופמין. 

המשפט מדבר על ריצה, אבל הכוונה היא כמובן לכל אימון שתואם את המטרות השונות של כל אחד ואחד. אני מזמין אתכם לנסות כבר מחר בבוקר ולשתף בהרגשה :)


 

כבר הצטרפתם לקהילה שלנו?

הירשמו בחינם לאתר בתחתית המסך ותיהנו מתכנים אקסקלוסיביים, אתגרים ואימונים מגוונים שישמרו אתכם פעילים במיוחד


bottom of page