top of page

02/01 - יום המאמן האישי הבינלאומי

עודכן: 6 בינו׳ 2021

כן, יש יום כזה והוא מצוין גם בשבילכם, תרתיי משמע

היום חל יום מאמן הכושר האישי הבינלאומי.

והוא מופיע ב 02/01 לא סתם, יומיים אל תוך השנה החדשה. במומנטום טוב של התחלה חדשה, יחד עם הצבת מטרות לשנה הנכנסת. והקשר בין השניים מאוד ברור - מאמן אישי מוביל אותך יד ביד להשיג את המטרות גופניות והבריאותיות דרך הכושר, עוזר לך לפרוץ את הגבולות של עצמך ולהגיע לעצמך המשופר, בדיוק כמו שהשגת כל מטרה עושה.


בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו בכל רגע נתון שרוי באחד מתוך שני המצבים:

  1. לא נוח לו בגופו או לא מספיק טוב לו - והוא רוצה לשפר את המצב.

  2. מאוד נוח לו בגופו - והוא רוצה לשמור על הקיים ולתחזק אותו.

ולכן המאמן תמיד היה ותמיד יהיה רלוונטי. לא בהכרח מאמן אישי, זה יכול להיות גם במסגרת קבוצתית כזו או אחרת, אבל הרעיון של מסגרת שתשמור אותך פעיל היא תמיד נחוצה. גם אם אתה מיחידי הסגולה שיש להם דרייב פנימי ויכולת להתמיד ולשמור על הכושר הגופני ללא מסגרת חיצונית כלשהי, עדיין למאמן ולמסגרת יש ערך מוסף שיוציא ממך יותר ויקדם אותך עוד לעבר מטרותיך. ובאופן שלא מפתיע, עם מאמן אתה נחשף לאקסטרה כוחות ואנרגיות שיש בך בכל אימון, מה שעושה את כל ההבדל בין עם ובין ללא.


הוא מעודד אותך, הוא דוחף אותך, הוא מלמד אותך והוא מדגים לך, הוא צוחק איתך כשאפשר ורציני כשצריך, הוא מתמרן בשבילך ועושה התאמות כדי שהכל יהיה אפשרי, הוא חוקר בשבילך והוא מציב לעצמו כמטרה להביא אותך למטרותיך, הוא משקיע בך לפחות כמו שהוא משקיע בעצמו ויותר.

זה המאמן שלך וזה יום הציון שלו, אז לחיי כל המאמנים שלנו והמאמנים בכלל, לחייך ולחיי השנה החדשה!


 

אנחנו מציעים אימונים אישיים עד בית הלקוח, שיובילו אתכם לאן שתרצו להגיע.

לאימון היכרות פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 050-7100473, נשמח לעזור.

bottom of page