יום יום טבטה

עודכן ב: מאי 20

טבטה יומית למשך חודש שלם, עם חובת שיפור, מסוגלים?

אתגר יום יום טבטה

לא סתם יצאנו בהצהרות של שנה טובה וספורטיבית... פותחים אותה עם חודש פעיל במיוחד! נוסף על האימונים השבועיים שלנו כמובן.

מה הרעיון? כל יום, 6 ימים בשבוע, עושים טבטה אחת (לפחות, כן?) למשך חודש שלם. אנחנו יודעים שאתם מסוגלים לעמוד בזה ועוד לשמור על מגמת שיפור משבוע לשבוע, שזו המטרה באתגר הזה.

בכל טבטה סופרים את מספר החזרות הכולל שהצלחתם לבצע ומנסים לשפר את תוצאותיה של כל טבטה משבוע לשבוע. למשל ביום ראשון מבצעים קפיצות בחבל ומכרעים עם ניתור, סך הקפיצות בחבל וסך המכרעים גם יחד יתנו את תוצאת הטבטה של יום א'. העירו את הספורטאי התחרותי שבכם ותשתפו אותנו בתוצאות הכי טובות שהשגתם... מוכנים?


רגע, תזכירו לי מה זה טבטה?

כתבנו על זה כאן


אגב, לא חייבים לעבוד עם טיימר... בדיוק בשביל זה קיימים שירי טבטה שיכתיבו את זמני העבודה ואת זמני המנוחה, בערוץ היוטיוב הזה תמצאו שירים אהובים בגרסאות של טבטה.


איך הולך האתגר?

לפניכם זוגות זוגות של תרגילים, כאשר בכל יום, בכל טבטה, ישנם 2 תרגילים אותם מבצעים לסירוגין. כלומר 20 שניות מהתרגיל הראשון, נחים 10 שניות ולאחר מכן 20 שניות מהתרגיל השני וחוזרים חלילה. זה אומר שיוצא לנו בטבטה שלמה לבצע 4 סבבים של זוג התרגילים. המטרה היא כמובן לבצע כמה שיותר חזרות בכל 20 שניות, לסכום את כל החזרות לכל אורך הטבטה ולהגיע לניקוד (סך החזרות) הכי גבוה שניתן. שימו לב ליעדים שהגדרנו לכם בכל תרגיל... בהצלחה!

טבטה יום א'

קפיצות בחבל

ניתן לביצוע בכל דרך, סינגלים / דאבלים / טריפלים / רגל רגל, כל מה שיעלה את הדופק ויאפשר לכם לעבוד רציף - כשר!

תכוונו לטווח: 40-55 סינגלים / 25-30 דאבלים.

מכרעים עם ניתור

יורדים למכרע עם רגל אחת לפנים, הברך מגיעה קרוב לקרקע ככל הניתן (שמרו על הברך מפגיעות מיותרות!) ובמעלה הדרך החליפו בניתור בין הרגליים והרגל השנייה מחליפה לפנים את הראשונה, וחוזר חלילה.

תכוונו לטווח: 16-20 מכרעים.