אימון דגל - אנני

עודכן ב: ינו 6

המטרה: לסיים את האימון הזה הכי מהר שאפשר


אימון דגל מרשימת נשות הקרוספיט והפעם: אנני - סולם חזרות יורד של 50-40-30-20-10

  1. קפיצות כפולות בחבל

  2. כפיפות בטן "פרפר"

אופן ביצוע:

50 חזרות לכל אחת משני התרגילים בסט הראשון

40

30

20

10 חזרות לכל תרגיל בסט החמישי והאחרון


דגשים:

למי שאין יכולת עדיין לבצע קפיצות כפולות - קפיצות בודדות אבל פי 2 במספר החזרות (100-80-60-40-20).

בכפיפות הבטן - בכל חזרה חובה להגיע עם הידיים עד למגע עם הקרקע לפני אצבעות הרגליים.

  • עד 6 דקות: זהב

  • 6-8 דקות: כסף

  • 8+ דקות: ארד

מוזמנים לשתף אותנו כאן בתגובה בתוצאות שלכם!


כבר הצטרפתם לקהילה שלנו?

הירשמו בחינם לאתר בתחתית המסך ותיהנו מתכנים אקסקלוסיביים, אתגרים ואימונים מגוונים שישמרו אתכם פעילים במיוחד